Hvad jeg tilbyder:
Træning:
Aftenskurser, dagskurser eller 2-3 dages kurser i virksomheden, f.eks:
- En saltvandsindsprøjtning af kvalitetsbevidsthed, for ledelse eller personalegrupper
- Pep-talk til virksomhedens ledere for skærpet forståelse af god og dårlig adfærd
- Forståelse og genopfriskning af kvalitetsstyringsstandarder som ISO 9001
- Værktøjskassen til fejlårsagsanalyse og effektive korrigerende handlinger
- Forståelse af amerikanske kunders krav til kvalitetsstyring
Typisk træningsforløb:
- Fastlæggelse af målgruppe og målgruppens baggrund
- Fastlæggelse af indhold, tid og sted
- Gennemførelse af engagerende undervisning med varieret form og metode
- Opfølgning på deltagernes tilfredshed og forståelse med multiple choice og vurdering
Sparring:
Jeg tilbyder at fungere som mentor for virksomhedens kvalitetschef:
- Inspiration til state-of-the-art kvalitetsstyring, f.eks. Zero Defect Plans
- Et pust til i udviklingen af virksomhedens kvalitetsstyringsindsats
- Fælles gennemgang af Q-strategi, risici, KPI'ere, kundetilfredshed, procesapparatets brugervenlighed, effektivitet etc.
- Kontakt til stort netværk af Q-specialister i industrien
- Et månedligt statusmøde om muligheder og forventede bump på vejen
.